Участь у вебінарі «Як реклама змушує нас купувати?»
30.10.2025р. в рамках Тижня заощаджень-2025, організованого Національним банком України та Центром фінансових знань «Талан» учасники лабораторії «GreativeFinlab» НУ «Чернігівська політехніка» узяли участь у вебінарі «Як реклама змушує нас купувати?» від головного експерта управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій НБУ Вікторії Ролік. Впродовж вебінару були розглянуті наступні питання: психологія ухвалення людиною рішення купувати чи ні; фактори, які впливають на сприйняття споживачами ціни товару; секрети впливу маркетологів на покупців; прийоми відомих виробників для просування власних брендів.
Участь в заході прийняли викладачі кафедри фінансів, банківської справи та страхування проф. О. М. Парубець, доц. І. В. Садчикова, а також здобувачі вищої освіти:
3 курс, гр. ФК-231 – Андрійченко Д., Ворона В., Карнаухий О., Мартинович С., Музиченко В., Патлах О. Таргоній А.; ЗЕМТ-232 – Вовк М., Грищенко О.
4 курс, гр. ФК-221 – Чаюкова М., Чикаловець В., Скляр М., Рудік В., Ісаєнко В. , Мура Д.; ПІ-221 – Щевкун А., ДС-221 – Черненко С., БА-221– Лазебний Л., гр. КІ-222 – Зененко Є.
Дякуємо організаторам за цікаву і корисну інформацію!
#ТаланЛистівкаЗаощаджень
#ТижденьЗаощаджень2025
#ЗнаюВсеПроЗаощадження
#ЗаощадженняБезТаємниць
